Over de categorie BUP

Het nieuwe Model BIM Uitvoeringsplan is een template waarmee je jouw eigen project-BUP kunt maken: een plan van aanpak voor een gestructureerd BIM-project. Op de website vind je het template en alle benodigde informatie.

Heb je vragen over BUP of juist suggesties voor verbeteringen? Deel ze hier!

Wil je meer weten over de achtergrond van het nieuwe BUP? Je leest er meer over in het interview hierover met @EBouma en Wouter Ackermans: “BUP 2.0 is live - ‘Digitalisering versnel je als je durft te experimenteren en te vragen’”

Ik kan in de BUP 2.0 een aantal zaken niet aanpassen bijvoorbeeld voettekst en bedrijfslogo. Kan het komen doordat ik nog gebruik maak van Powerpoint 2013?

Beste Wilfred,

Ik had wat problemen met een juiste inlog vandaar dat mijn reactie wat aan de late kant is. We hebben een instructievideo gemaakt waarin we uitleggen hoe je het plan kan invullen. Deze video is hier te vinden. Bij circa 2:50 gaat het specifiek over de voettekst en het logo.

Als er nog vragen zijn horen we ze graag!

Hoi Wouter,

Bedankt voor je reactie, de uitleg in de instructievideo is perfect en ik ga de nieuwe BUP verder uitpluizen. Ook de UCM site van Building Smart is een goede tip voor uniform werken en was ik nog niet mee bekend.

Ook ik was kwijt waar ik de vraag over de nieuwe BUP had gesteld en kon die in eerste instantie niet terugvinden maar zoals je ziet ben ik ook weer iets wijzer. In ieder gevel bedankt voor je terugkoppeling.